Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Rajzefiber so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Rajzefiber (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja Hiša! društvo za ljudi in prostore, Vetrinjska ulica 30, 2000 Maribor, matična številka: 5945925000 , davčna številka: 56371560 , (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Rajzefiber).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Rajzefiber, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Rajzefiber in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Rajzefiber in kupcem je v spletni trgovini Rajzefiber sklenjena v trenutku, ko Rajzefiber kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Rajzefiber kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena v spletni trgovini Rajzefiber.

 

Cene

Artikli so na voljo za nakup po redni ceni izključno na prevzemnem mestu Rajzefiber. Redna cena je običajno višja od spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov in promocijskih kod.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo kupci spletne trgovine Rajzefiber možnost artikel kupiti po spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu Rajzefiber so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Rajzefiber. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

 

Izdaja računa

Spletna trgovina Rajzefiber po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Načini plačila

Spletna trgovina Rajzefiber omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun  Rajzefiber po ponudbi/predračunu* ( v tem primeru nam pošljete naročilo na e-mail na naslov: hisa.office1@gmail.com, izstavili vam bomo predračun in po prejemu vašega plačila odposlali naročene izdelke ).
  • s plačilom preko PayPal-a
  • s plačilom preko plačilne platforme STRIPE (plačilne/kreditne kartice)

Pri plačilu preko PayPal-a / STRIPE nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila kontaktirajte za vračilo kupnine.

 

Pritožbe in spori

Rajzefiber spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas kontaktirajtePostopek obravnave pritožbe je zaupen.

Društvo Hiša! SO.P. upošteva določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

 

Omejitev odgovornosti

Rajzefiber se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ne odgovarjamo za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Dostava

Naš pogodben partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije. Rajzefiber si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

 

Varnost

Spletna trgovina Rajzefiber uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Platforma WordPress za te namene uporablja 128-bitni varnostni SSL certifikat, vse transakcije so zavarovane.